Pages

Friday, November 26, 2010

-perSAHABATan =)


Asmlkum salam 1 malaysia semua..
Di kesempatan ini saya ingt mengupas sedikit tentang persahabatan terutamanya persahabatan di kalangan ahli2 geng BABA..
di sepanjang perjalanan hidup aku y hmpir menjengah 26 thun ni,aku rsakan y sahabt aku pling TERBAEEKKKKK datngnya dri kalangan geng BABA itu sendiri..
seronok seronok jgak tpi bila ad msalah y menimpa slh seorg shabt kita dri geng BABA,ada saja ahli2 geng y akan memberikan bantuan x kiralah dri segi ap pon..kewangan ka,nasihat ka,pengakutan ka..ap sjalah..mereka akn buat y termampu u mambantu ahli geng BABA y len..
aku sgt bersyukur kerana dikurniakan sahabat y berada di sisi ketika susah mahupon senang..dengan variasi perangai setiap ahli,ia memberikan satu keseronokan bila berada di dlm geng BABA..........

moga berjumpa lagi di post y akan datang ya..
dOuble R

4 comments: